Üç Malzemeli Sütlaç








Merhaba

Sizlerle 3 Malzemeleri Sütlaç tarifi paylaşacağım .Hem lezzetli
Çok pratik bir tarif , yapımı çok kolay. Misafirlerinize,  iftara yapabilirisiniz. Sütlü tatlıları sevenlere öneririm .



Malzemeleri

Süt  ( 1 Kg)
Toz şeker ( 1su bardağı)
Pirinç (1 su bardağı )
Vanilya





Yapılışı

Bir bardak pirinci 3 bardak su ile haşlayın. Pirinç suyunu çekince , süt ve şekeri ekleyin. İyice koyulaşana kadar pişirin. Altını kapatmadan vanilyayı ekleyin bir karıştırın ve kapayın.
Biraz ılınınca kaseler koyun , isteğinize göre üzerini süsleyebilirsiniz. Tarçın çok yakışıyor.
Denemenizi tavsiye ederim.
Afiyet olsun.
Görüş ve önerilerinizi veya sormak istediğiniz bir şey varsa yorum kısmına yazarak sorabilirsiniz.
Teşekkür ederim.



29 yorum:

  1. Baharım ellerine sağlık.Yazin istiyorum😊
    Sunum yine muhteşem olmuş.
    Hepinizi öpüyorum ❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canıMm 😍 . Tabi yazın yaparım . Sunum önemli 🙂 . Bizde sizleri öpüyoruz 😘

      Sil
  2. Bol fındıklı seviyorum ben. Çokkkkk teşekkürler👍😊🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fındıklı denemedim . Birdaki sefere fındıklı deneyeceğim teşekkürler 🙏🏻🤗

      Sil
  3. En sevdiğim tatlılardan biri hem hafif hem lezzetli, güzel sunum.👏😊

    YanıtlaSil
  4. Gelecekte işime yarayacak. :) ben sülacı çok severim.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemenizi tavsiye ederim. bende severim .teşekkürler :)

      Sil
  5. Çok şeker ya ben şimdi bunu nasıl yiycem bilemedim ellerinize sağlık bahar hanım en sevdiğim tatlılardan biridir.Yıldız hanım sanırım sütlacın üstüne döküp yiyor sütlacı evet güzel oluyor saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim . şeker yerine diğer alternatifleri denediğimde sütlacın beyazlığı gidiyor, onun için bu tatlıyı toz şekerle yapıyorum .şekeri damak tadınıza göre azalta bilirsiniz. Evet Yıldız hanım üstüne döküyormuş fındık ben hiç denememiştim. saygılar.

      Sil
  6. Çok severim ben çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Fırın sütlaçı seviyorum ben. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Evet onunda tadı başka oluyor. Teşekkürler. saygılar

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize saglık hem görüntüsü çok güzel, hem de sevilen bir lezzeti bizimle paylaştınız :) Blogunuzu takip ettim, sizi de bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim. :) bende sizi takibe alıyorum. gelirim tabi.

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel süslemişsin, eline saplık, bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  12. Sütlacı çok severim, süslemesine de bayıldım :))

    YanıtlaSil
  13. Lezzetli görünüyor, elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  14. oo pekiii yaa sütlücüyüm beeen oleey :) diyet magnolia, puding, parfe, şokola vb. tarifleri var mııııı hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var olmaz mı en kısa zamanda paylaşacağım :) sevgiler

      Sil
  15. Kolay tarifli şekeri az tutarsak bol sütlü güzel olacaktır. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pratik tarifler damak tadınıza göre şekeri azaltabilirsiniz. Saygılar

      Sil
  16. ben de tarçınla çok seviyorum, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarçın tatlılara çok yakışıyor . Teşekkürler :)

      Sil

Öne Çıkan

Üzümlü Cevizli Kek

Malzemler: 3 yumurta 4/3 su bardağı toz şeker 3 su bardağı un Yarım su bardağı süt Yarım su bardağı sıvı yağ 1 paket kabartma tozu 1 paket v...