Biberli Sandviç





Merhaba sizlere biberli sandviç tarifi paylaşacağım. 
Hem çok lezzetli hemde düşük kalori, inanılmaz da tok tutuyor . Aparetif bir atıştırmalık .. Ara öğün olarak yada öğün olarak tüketebilirsiniz. 
Yapımıda bir okadar kolay ve pratik




Malzemeler;
3 adet dolmalık biber
3adet salam
3 adet cheddar peynir 
Domates 🍅 







Yapılışı;
Biberleri güzelce yıkıyoruz. Daha sonra  ortadan ikiye bölüp içini temizliyoruz. Biberlerin ilk yarısına, ilk önce salamı üstüne cheddar peyniri daha sonra domates koyup en üstüne biberin diğer yarısını koyup kapatıyoruz. 
Sandviçmiz hazır. 
Denemenizi Tavsiye ederim .
Görüş ve önerilerinizi veya sormak istediğiniz bir şey varsa yorum kısmına yazarak sorabilirsiniz teşekkür .

Hoşçakalın Sevgiler


34 yorum:

  1. Ben bu malzemeleri sandviç yapçamm die tabaklara hazırlasam daha birleştiremeden benim oğlan ayrı ayrı löpletir hepsini 🙈

    YanıtlaSil
  2. Sunumu güzel harika bir aperatif olmuş
    İlk fırsatta misafirlerime yapacağım
    Elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ☺️ deneyin misafirleriniz çok sevecektir. Sevgiler

      Sil
  3. ne kadar şirin ve kolay :)

    YanıtlaSil
  4. Fresh green bell pepper make me want to bite it!!

    YanıtlaSil
  5. An ideal aperitif for these summer days!
    It is very visual and it looks delicious.
    Greetings from Spain

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. very tasty and beautiful. Greetings. very nice snack 🙂🙂

      Sil
  6. Tarifleriniz çok pratik ve lezzetli durmaktadır. Evde denenebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ☺️ Deneyebilirsiniz çok lezzetli ve kolay yapımı 🙂

      Sil
  7. harika fikir canım deneyeceğim mutlaka bayıldım

    YanıtlaSil
  8. ya bahar çok leziz gözüküyor ama :) bu arada seni sanki daha az görmeye başladım yaptıklarının hepsini yemek için kaçıyorsan ben az aip ediyon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ☺️ buara bazı şeylerden dolayı çok paylaşım yapamadım . Burdayım ben ☺️☺️

      Sil
  9. Biberli sandeviçler çok güzel ve hatta sevimli görünüyor. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel ve lezzetli oluyor 🙂 çok teşekkür ederim ☺️

      Sil
  10. Görüntü olarak bende çok beğendim ama o biberler biraz yüksek tutmamış mı sandviçi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim 🙂 siz isteğinize göre değişterebilirsiniz 🙂

      Sil
  11. Oh very nice recipe darling~ Thanks for share
    xx

    YanıtlaSil
  12. İçindekileri seviyorum ama biberli kısmını da annem sevecektir, ona göstereceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogrudur 🙂 bence sizde annenizde çok seveceklertir ☺️☺️

      Sil
  13. I love pepper, tomatoes, cheese very much!!!

    YanıtlaSil
  14. lovely post dear :)
    I like your blog, wanna follow each other? please let me know. thanks :)

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Bu emeksiz sandviç çokta güzel oluyor tavsiye ederim 🙂

    YanıtlaSil
  16. Sandviç severim, yemek yapmaktansa daha kolay, bulaşık da çıkmıyor:))
    Eline sağlık senin paylaşımların akışıma mı düşmüyor anlamadım hiç görmüyorum yazılarını? Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. İade-i ziyarete geldim :)
    İlk defa gördüm böyle bir tarif, değişik gerçekten, afiyetler olsun :)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan

Üzümlü Cevizli Kek

Malzemler: 3 yumurta 4/3 su bardağı toz şeker 3 su bardağı un Yarım su bardağı süt Yarım su bardağı sıvı yağ 1 paket kabartma tozu 1 paket v...