Fıstık Ezmeli Fındıklı Muz Dilimleri





Merhaba






Tatlı yemek istediğinizde alternatif sağlıklı hafif bir tatlı arıyorsanız? Tam size göre  bir tarifim var .
3 malzemeden oluşan bu atıştırmalık hem çok pratik hem de çok lezzetlidir.
Ara öğün olarak tüketebilirsiniz. Kahvenin yanına çok yakışıyor.
Misafirlerinize farklı ikramlıklar düşünüyorsanız tam size göre diyebilirim.





Malzemeler;
  • 1  adet muz
  • Şekersiz organik fıstık ezmesi
  • Fındık







Yapılışı;

Muzu bir parmak kalınlığında dilimliyoruz.  Rondo da fındıkları çekiyoruz . Ben biraz büyüklü küçüklü çekiyorum. (Fındık yoksa badem veya diğer kuruyemişlerde yapabilirisiniz. ) Daha sonra muzların etrafını fıstık ezmesi ile kaplıyoruz ve fındık parçalarına batırıp servis tabağına alıyoruz.  Üzerine sevdiğiniz meyvelerden koyabilirsiniz.
Ben bazıların üzerine kiraz koydum. Bazılarını sade bıraktım.
Zevkinize göre süsleyebilirsiniz.  Tatlımız hazır.
Bu kadar kolay ve pratik ama inanılmaz lezzetli oluyor.
Tatlı isteğinizi gideriyor.
Denemenizi tavsiye ederim
Herkese Afiyet olsun.
Görüş ve önerilerinizi veya sormak istediğiniz bir şey varsa yorum kısmına yazarak sorabilirsiniz.


Sevgiler


50 yorum:

  1. Baharcığım ben de muzun içine fındık bandırıp yemeye bayılıyorum, çok pratik bir tarif, mutlaka deneyeceğim ((:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öylede çok güzel olur. Muz ve fındık birbirine çok yakışıyorlar. Evet çok pratik ve lezzetli bir tarif deneyin çok seveceksiniz. Sevgiler

      Sil
  2. Eline saglik arkadaşım..
    Nefis ve pratik bir tarif olmus

    YanıtlaSil
  3. Oh very great recipe darling

    YanıtlaSil
  4. Looks pretty yummy. Thanks for sharing.

    YanıtlaSil
  5. Çok sıradışı ve özgün bir tarif olmuş, çok güzel eline sağlık.
    Dertlidostumda gördüm sizi, takibe aldım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Doğrudur, beni takip etmenize çok sevindim . Sevgiler :)

      Sil
  6. Ellerine sağlık kardeşim.Bu tarifleri tek tek denemek lazım:)❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ablacım :) Gelince yaparım sana :)

      Sil
  7. This looks like it would taste incredible! Thank you so much for sharing this!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Very tasty and nice recipe. Thank you for your comment. :)

      Sil
  8. I love peanut butter!!

    Thank you for the recipe

    YanıtlaSil
  9. Ben de muzlu tatlıları çok seviyorum. Eline sağlık, nefis görünüyor :)

    YanıtlaSil
  10. the name quite not familiar for me, but look delicious...yummy

    YanıtlaSil
  11. Malzemeler çok kolayıma gitti :) teşekkürler tarif için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kolay ve pratik bir tarif :) bende teşekkür ederim :)

      Sil
  12. Mmmm....delicious!
    I loved it!
    Hugs from Spain

    YanıtlaSil
  13. Harika gözüküyor, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  14. Bayılırım pratik tariflere :)

    YanıtlaSil
  15. Doğrudur. Kuru yemiş çeşitlerinden kullanabilirsiniz. Kuru yemiş çeşitlerinden sevdiğiniz herhangi biri rondo do iyicene çektiğinizde kıvamlanıyor onu sürebilirsiniz muz dilimlerinin kenarlarına. Bal sürüp fındık parçalarına batırırsanız da olabilir belki denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  16. I like this recipe, thank you very much. So simple and fast! I will try it tommorrow.
    Thanks for invite me to your blog, I am subscribed too.
    Best regards!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I'm very happy for my welcome blog. I'm so glad you like my recipe. Try it, you'll love it. of love :)

      Sil
  17. BİR BİRİNDEN GÜZEL TARİFLER HAZIRLIYORSUNUZ NE MUTLU SİZE.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) yemek yapmayı yeni şeyler üretmeyi seviyorum. ::)

      Sil
  18. Oh yes it's so delicious =) You're welcome

    This looks really yummie =)

    YanıtlaSil
  19. Müthiş... Kalorisi de öyle :)

    YanıtlaSil
  20. oooooo muz ve çilek en sevdikleriim. yenmez buuuu hihihi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum. Çok da lezzetli oluyor :) Denemeni tavsiye ederim :) Sevgiler

      Sil
  21. Excellent post!Thank you very much :)

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel görülüyorlar elinize sağlık
    https://www.blogemircan.com

    YanıtlaSil
  23. Dertlendim; Fuzili'den bir beyit yazayım dedim:
    Ne yanar kimse bana âteş-i dîlden özge
    Ne açar kimse kapım bâd-ı sabâdan gayrı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel şiiriniz için çok teşekkür ederim ☺️
      Şiirleri çok severim ☺️

      Sil
  24. Valla nefis görünüyor canım ellerine sağlık ! Yapacağım kesinlikle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canımm 🙂 yap çok beğeneceksin. Sevgiler

      Sil

Öne Çıkan

Üzümlü Cevizli Kek

Malzemler: 3 yumurta 4/3 su bardağı toz şeker 3 su bardağı un Yarım su bardağı süt Yarım su bardağı sıvı yağ 1 paket kabartma tozu 1 paket v...