Kuşkonmazın Faydaları




Merhaba



Sizleri kuşkonmaz sebzesinin faydalarından bahsedeceğim.
Mart, nisan, mayıs ayında tezgahlarda gördüğümüz bu sebze tam bir vitamin mineral kalsiyum deposu.
Doğal bir antibiyotik olarak bilinmektedir.
Protein bakımından zengin bir sebzedir. Kalori ve karbonhidrat bakımından düşük alkali bir besindir.
Diyet lifleri, potasyum folik asit içerir. Magnezyum ve kalsiyum acısından ideal bir sebzedir.
İçerisindeki folik asit sayesinde kanserden korur.





     Faydaları

  • Diyet yapanlar için uygundur tok tutar.
  • Kemik sağlı için faydalıdır.
  • Doğal idrar söktürücüdür.
  • Böbrek taşını tedavi eder.
  • Bağışıklık sistemini güçlendirir.
  • Alzheimer hastalığını tedavi eder.
  • Göz sağlığını destekler.
  • Kilo vermeye yardımcı olur.
  • Beyin foksiyonlarını artırır.

  • Ruh sağlığına iyi gelir.
  • Enfeksiyonlarla savaşır.
  • Sindirim istemine destek olur.
  • Kalbi korur.
  • Erken doğum riskini azaltır.
  • Diyabete iyi gelir.
  • İltihaplanmalar la mücadele eder.
  • Güçlü bir antioksidandır.
  • Kanserden korur.
  • Kalp krizi riskini azaltır.
  • Kanı temizleme özelliği vardır.
  • Anemi kansızlık rahatsızlığı olan kişilerem iyi gelir
  • Soğuk algınlığı , öksürük rahatsızlığına iyi gelir.
  • Ödem atılmasına yardımcı olur.





  • Haftada 2 veya 3 kez tüketebilirsiniz
  • 100 gr Kuşkonmaz 24 Kaloridir.



Her sebzenin faydası kadar zararı da olabilir .
Soğan pırasa bitkilerine alerjisi olanlar kuşkonmaz bitkisini tüketmesinler.
Hamilelik ve emzirme tıbbı miktarda kullanmak güvenli değildir.
İçeriğindeki pürin nedeniyle böbrek hastaları da tüketmemelidir.
Gut hastalığı olanlara da tüketmemelidir.

Görüş ve önerilerinizi veya sormak istediğiniz bir şey varsa yorum kısmına yazarak sorabilirsiniz.
Teşekkür ederim.






33 yorum:

  1. Hangi yörede var bu

    YanıtlaSil
  2. Bu ara devamlı hasta oluyorum, bağışıklık sistemimi küstürdüm sanırım.😂 Böyle nerde faydalı bir şey görsem alıp deniyorum direk, tam benlik paylaşım olmuş. :)

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun .Havalarda bir sıcak, bir serin oluyor buda bağışıklık sistemi etkiliyor sanki, destekleyici besinler tüketmek işe yarıyor . Faydalı olduysa ne mutlu bana saygılar.

    YanıtlaSil
  4. heeey evet bizim pek alışık olmadığımız bir sebze yaaa ama bak almanlar bunu çok seviyooo hatta özel yemeklerinden biri yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok faydalı bir sebzedir. Alıştıktan sonra severek alıp yapıyorum. Doğrudur .saygılar.

      Sil
  5. Evet inanılmaz faydalı ve sağlıklı bir sebze 🙂 .Kaloriside çok düşük.

    YanıtlaSil
  6. Eşim de aldı geçenlerde. Ben beğenince bugün yine aldı. Üstüne kaşar rendeleyin fırınladık. Çok da güzel oldu. Tavsiye ederim 😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel 🙂 . Tavsiyenizi denicem en kısa sürede teşekkür ediyorum. 🙂🙏🏻

      Sil
  7. keşke bizim mutfaklarda kullanımı yaygınlaşsa, pek alışkın değiliz.Çok faydalıymış bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum bende. Yavaş yavaş yaygınlaşıyor gibi. Çok faydası var .Çok da lezzetli

      Sil
  8. Ben hiç kuşkonmaz yemedim :D

    YanıtlaSil
  9. Alternatif tıp seven evinde karabaş otu bulunduran sağlıkçı bir yapım vardır ama hiç kuşkonmaz yemedim nedendir bilinmez :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende karabaş otu ve ısırgan otunu karıştırıp çayını içerim çok faydası vardır. Denersiniz belki :)

      Sil
  10. Merak ettigim bir sebze henüz yemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyin derim hem lezzetli hemde sağlık açısından çok faydalı bir sebze :)

      Sil
  11. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    YanıtlaSil
  12. Denemedim ama tariflerine bakayım. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  13. Kardeşinizin bloğundaki tavsiye üzerine geldim. Umarım uzun soluklu ve bol paylaşımlı bir serüveniniz olur.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba en kısa sürede bir tarif paylaşacağım bende :) ben teşekkür ederim .

    YanıtlaSil
  15. Çok faydalı bir bitki imiş Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. Azı karar çoğu zarar..herşeyde öyle değil mi zaten?

    YanıtlaSil
  17. Ben hiç yemedim, ne kadar çok faydası varmış :))

    YanıtlaSil
  18. Hiç kuşkonmaz yemedim geceyle çıkıb alasım geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok faydalı denemelisin :) müsait olduğun zaman al dene derim .

      Sil

Öne Çıkan

Üzümlü Cevizli Kek

Malzemler: 3 yumurta 4/3 su bardağı toz şeker 3 su bardağı un Yarım su bardağı süt Yarım su bardağı sıvı yağ 1 paket kabartma tozu 1 paket v...