Nohutlu Kakaolu Bar



Merhaba

Sizlere severek yaptığı nohutlu kakaolu barı anlatacağım .
Nohuttan çikolata olurmu demeyin, süper oluyor :)
inanılmaz lezzetli brownimsi bir tadı oluyor.
Kahve yanına çok yakışıyor.
Yada canınız çikolata istiyor.
Sağlıklı bu atıştırmalık tam size göre .


Malzemeler
Nohut         ( 1 su bardağı haşlanmış)
Hurma        ( 10 adet ama benim hurmalarım minik )
Kakao         ( 2 Çorba Kaşığı)
Yulaf          ( 2Çorba Kaşığı
Bal              (1 tatlı kaşığı )
Hindistancevizi ( 1 çorba kaşığı )




Üzeri için
Bitter çikolata
Fındık parçaları


Yapılışı

Nohutları blender dan geçiriyoruz. Aynı şekilde yulafları da blender dan geçiriyoruz. Daha sonra hurmaları da bir çorba kaşığı suyla blender dan geçiriyoruz . Kakao ve yulafı ekliyoruz iyicene karıştırıyoruz .Tüm malzemelerin içine bal ve hindistancevizi ekliyoruz karıştırmaya devam ediyorum. 
Ben düz bir zemine dümdüz olaçak şekilde yaptım ve daha sonra buzdolabında 1 saat beklettim.  1 saat sonra buzdolabından aldım üzerine benmari usulü erittiğim bitter çikolata sürdüm ve tekrar buzdolabına koydum . 1 Saat sonra istediğim ölçülerde kestim üzerine biraz fındık parçaları gezdirdim.
Denemenizi tavsiye ederim.
Herkese Afiyet olsun
Görüş ve önerilerinizi veya sormak istediğiniz bir şey varsa yorum kısmına yazarak sorabilirsiniz.
Teşekkür ederim.



44 yorum:

  1. off off ellerıne sağlık, hiç böyle yapmamıştım aslında nohutuda çok severim denerim :* 💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)bende nohutu çok severim. Dene seveceksin :)

      Sil
    2. Bana yorum yapmışsın ama zaten seni takipteyim ben :)) hatta ilk ben takibe aldım :* ( https://kzmtkkokos.blogspot.com/ )

      Sil
  2. Valla nohut ben de severim, çikolataya da bayılırım, kesinlikle deneyeceğim elinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  3. ne ilginç yaaa :) sağlıklı brownie yaniiiii sevdiim :)

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler Bahar Hanım, ne güzel şeyler yapıyorsunuz öyle.

    YanıtlaSil
  5. Tarif güzel de bu tip şeylerde be doz aşımı problemi yaşıyorum😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim .Evet lezzetli olunca doz problemi oluyor.
      Ben günde 2 kare tüketiyorum. :)

      Sil
  6. Chickpea and chocolate bars are so tasty.

    Thank you for the recipe =)

    YanıtlaSil
  7. Thank you so much for visiting my blog.

    I follow you.

    YanıtlaSil
  8. Cok lezzetli görünüyor eline saglik. 41 ve 42 sirada diger iki blogumla da takip ettim. Sen de edersen sevinirim 😊

    YanıtlaSil
  9. oo nefis görünyo,çok lezztli bence de..emeğinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
  10. Hurmalı tatları çok seviyorum. Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  11. Ben böyle bir tarifi ilk kez görüyorum .Nohuttan yemek olduğunu biliyordum ama bar yapılabileceğini düşünmedim :) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Barın içeriğine bayıldım. Yulaf hariç malzemelerin hepsi var. Güzel olacağını tahmin ediyorum. Elinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  13. Böyle sağlıklı tariflere bayılıyorum. Ne iyi yaptınız da bloguma yorum bıraktınız. O sayede blogunuzu ve bu güzel tarifinizi keşfetmiş oldum. En kısa sürede yapacağım bunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bloğuma geldiğiniz için çok mutlu oldum. Deneyin çok beğeneceksiniz . sevgiler

      Sil
  14. Çok güzel görünüyor mutlaka denemeliyim ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Deneyin çok beğeneceksiniz :)

      Sil
  15. Bu acaba meyveli olarak yapılabilir mi?Çikolatayla pek aram iyi değil de...

    YanıtlaSil
  16. harika bir tarif bu ilk fırsatta deneyeceğim çok teşekkür ederiz..sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Deneyin çok beğeneceksiniz .Sevgiler :)

      Sil
  17. Güzel yazılar için çok teşekkürler. ''Beni Benden Daha İyi Anla'' şiirimi okumak ve değerli yorumlarınızı almak için sizi bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende teşekkür ederim. Şiirinizi okumak için bloğunuza geliyorum :)

      Sil
  18. Çok güzel duruyor.Tarif için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  19. Çok lezzetli görünüyor bence bunu denemeliyim kesinlikle. Bu arada çok güzel bir sayfanız var takipteyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Deneyin çok beğeneceksiniz. Sevgiler

      Sil

Öne Çıkan

Üzümlü Cevizli Kek

Malzemler: 3 yumurta 4/3 su bardağı toz şeker 3 su bardağı un Yarım su bardağı süt Yarım su bardağı sıvı yağ 1 paket kabartma tozu 1 paket v...