Köz Biberli Patlıcan Salatası




Merhabalar

Size Köz biberli patlıcan salatası tarifi vereceğim.
Yaz günlerinde yapabileceğiniz soğuk güzel bir salatadır. Yemeklerin yanına çok yakışıyor. Özellikle ızgara, mangal yanına tercih edebilirsiniz.




Malzemeler;
3 adet gözlenmiş patlıcan.
3 adet gözlenmiş kırmızı biber ( Tatlı )


8 çorba kaşığı yoğurt
2 diş sarımsak
1 çay kaşığı tuz




Yapılışı;
Közlenmiş Patlıcanları ince ince doğrayın.
Aynı şekilde közlenmiş biberleri de ince ince doğrayın.
Çukur bir kabın içine közlenmiş patlıcanları ve közlenmiş biberleri koyup üzerine yoğurdu tuzu ezilmiş sarmısağı ilave edip, iyicene karıştırın. Tüm malzemeler birbirine harmanlansın. Servis tabağına mumtazam bir şekilde alın.
Bir saat buzdolabın da bekletin. Daha sonra buzdolabından alıp üzerini istediğiniz gibi süsleyin ben zeytinle süsledim.
Not : İsterseniz sarımsaksız da yapabilirsiniz tercih sizin
Herkese afiyet olsun.
Denemenizi tavsiye ederim.
Görüş ve önerilerinizi veya sormak istediğiniz bir şey varsa yorum kısmına yazarak sorabilirsiniz.

Sevgiler




34 yorum:

  1. Bayılırım, eline sağlık çok güzel görünüyor. :)

    YanıtlaSil
  2. Valla yorum yazarken elim ayağım titredi....
    Çok nefis görünüyor..
    video çekmeyi düşünmüyor mu editörümüz merak ediyorum.Youtube için yakışır diye düşünüyorum.Tariflerinizi deniyorum ve tam tutuyor.Bence bir kanalınız olmalı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ☺️
      Güzel öneriniz için çok teşekkürler
      Şuanda planımda yok ama neden olmasın 🙂
      Tekrardan çok teşekkür ediyorum 🙂

      Sil
  3. Lovely post dear! Have a great Friday! xx

    YanıtlaSil
  4. ilk defa görüyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel görünüyor 😊 elinize sağlık 😊

    YanıtlaSil
  6. Sağlıklı yaşam sürecimde sıklıkla yaptığım salata:)

    YanıtlaSil
  7. I haven't tried eggplant with yogurt
    It must be very tasty

    YanıtlaSil

  8. I have to try this salad seems easy :)
    I will be very nice when you look at me and add to my blog!
    let's meet there :)

    YanıtlaSil
  9. Hello, Spring! Thank you for the salad! it is very nice!!!

    YanıtlaSil
  10. ama nasıl canım çekti mangal yapasım geldi :)

    YanıtlaSil
  11. It looks very yummy. Thanks for sharing the receipt.

    Kisses

    YanıtlaSil
  12. Great receipe, thanks for sharing

    YanıtlaSil
  13. Çok severim, patlıcan bir ara çok pahalandı ucuzlarsa yine yaparım, ben sarımsaklı yoğurt yapıyorum.Eline sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum. Evet bir ara baya pahalında yazın ucuzluyor . İnşallah ucuzlarda . Teşekkür ederim 🙂 Yoğurt Patlıcan efsane

      Sil
  14. Bahar hanım bir kontrol edermisiniz benim onaylanmayan bir yorumum mevcutmu bu arada tarif tine enfes elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onaylanmayan bir yorumunuz görünmüyor. Çok teşekkür ederim. :)

      Sil

Öne Çıkan

Üzümlü Cevizli Kek

Malzemler: 3 yumurta 4/3 su bardağı toz şeker 3 su bardağı un Yarım su bardağı süt Yarım su bardağı sıvı yağ 1 paket kabartma tozu 1 paket v...