Sağlıklı Fit Lezzetli Öğün ( Karadutlu Yulaflı Yoğurt )




Merhabalar;

Severek yaptığım bu tarifi sizle paylaşmak istedim.
Hem besleyici hem sağlıklı hemde tok tutan bir sağlık deposudur.
İster sabah kahvaltısı olarak, ister diğer öğünlerde gönül rahatlığıyla tüketebilirsiniz.
Ramazan ayında sahurda hafif ve doyurucu olan bu besin karışımını tüketebilirsiniz. hem hafif sağlıklı uzun süre tok tutar.

İçerisindeki karadut meyvesi; vitamin ve minareller açısından zengin bir besindir.
Çok güçlü bir antioksidan ve bağışıklık sistemi güçlendiricidir.

Yulaf Kepeği; vitamin ve minareller açısından zengin bir besindir.
Düşük glisemik endeksi sayesinde enerji verir uzun süre tok tutar.

Yoğurt; Doğal bir probiyotiktir. Bağışıklık sistemi için çok yararlıdır.
Bağırsak ve kemik dostudur.
Tansiyonu düzenler ve kolestrolü düzenler.

Malzemeler

Karadut (1 Avuç )
Yoğurt (4 Yemek Kaşığı )
Yulaf ( 2 Yemek Kaşığı )



Yapımı çok kolay ; Karadut meyvesini yıkadıktan sonra ufak ufak kesiyoruz. 
Bir kasede yoğurdu yumuşak bir kıvama gelene kadar karıştırıyoruz .
Kıvama gelen yoğurdun içine  karadutları ve yulafı ekleyip karıştırmaya devam ediyoruz.
Servis tabağına alarak öğünümüz hazır.
Hafif , sağlıklı, besleyici tok tutan bir besin deposudur.
İşte bu kadar kolay arkadaşlar.
Denemenizi tavsiye ederim
Düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok memnun olurum .






14 yorum:

  1. heeeey ben de yoğurdun içineee karadut böğürtlen gibi meyveler atıp yiyom yaa çok lezzetli oluyooo. yulaf da ivit. amerikalıların kahvaltıları böyleee. yulafı suda veya sütte pişir bi deee. yulaf pişmiş yeniyooo normalde yani. böyle de yeniyo ama böyle tatsız oluyoo, pişirip yiyo amerikanyalılar ve çok lezzetli oluyo kii :) miam miam :) bi deeee aramıza hoşgeldiniiz. oh ne güzel tarifleer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar hoş buldum :) evet çok lezzetli oluyor hemde tok tutuyor pratik öğün bende severek yapıyorum. önerinizi denicem, pişirerek denicem birdaki sefere .teşekkür ederim öneriniz için, güzel tariflerimle burdayım :)

      Sil
  2. heey son yazıma bi baksanaaa :) blog yazıların fotilerin hepsi çok güzeeel ve sade de ne güzeeel yaa. biraz arkadaş getireyim sanaaa :) ben bloglara üye olmadan serbest dolaşıyom ama iyi okurum yanii. bi dee bak senin sağlık mutfak blogu gibii bloguun. aramızda var arkadaşlarımız. tarifler filan yanii. bütün yemek sağlık gibi blog arkadşlarımızı da tanırım yanii. zamanla sen de tanırsın ki herkesii. benim blogdan da gidebilrsin bütün bloglara yanii. yemek sağlık tarif ve diğer her konudaa hihi. benim blog da bir aile gibi. herkes gelir. istediğine de gidebilirsin kii. çekinirsen deep den geldim dersin zateen :) ay hadi bak hiç gitme kaybolma tamam mıııı hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakıyorum. Çok teşekkür ederim ne güzel bir kalbin var. Evet sağlıklı mutfak üzerine tariflerim :)inşallah zamanla bende tanıyacağım .Teşekkür ederim desteğin için deep :) inşallah hep burda oolucam. sevgiler

      Sil
  3. Ayyyy çok lezetli görünüyor... Maalesef ki tembelim:))) Bu arada hoşgeldin bloggera <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşbuldumm :) gerçekten çok lezzetli ve tok tutuyor öneririm.

      Sil
  4. Canim ellerine sağlık.Gelince bende isterim😊

    YanıtlaSil
  5. Aramıza hoşgeldin, Deep yine o kocaman kalbiyle ilk el uzatan olmuş sanırım. Ben de hemencecik takip ettim. Bolll bol yaz biz de okuyalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum :) Evet sağolsun çok güzel bir kalbi var :). Teşekkür ederim . İnşallah :) Sevgiler

      Sil
  6. İadei ziyaret edim dedim. Güzel pastalar var şahsen özellikle böğürtlenli, ahudutlu olanlar tam benlik.

    YanıtlaSil
  7. Ya ne kadar güzel sunum . yoğurt böyle olacakta kimse yemeyecek akıl karı değil :)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim :) Tadı da enfes oluyor ve tok tutuyor.

    YanıtlaSil

Öne Çıkan

Üzümlü Cevizli Kek

Malzemler: 3 yumurta 4/3 su bardağı toz şeker 3 su bardağı un Yarım su bardağı süt Yarım su bardağı sıvı yağ 1 paket kabartma tozu 1 paket v...