Hurmalı Fıstık Ezmeli Tatlı



Merhaba

Sizlere severek yaptığım Hurmalı Fıstık Ezmeli Tatlı tarifini vereceğim.
İnanılmaz kolay, pratik bir tatlıdır.
Tatlı isteğinizi yok edecek bir atıştırmalık .
Kahvenin yanında çok güzel oluyor.
Misafirlerinize ikram edebilirsiniz.
İftardan sonra çayın yanında yiyebilirsiniz.
Ara öğün olarak da tüketebilirsiniz.
Doğal meyve kuruyemişlerden oluşuyor.










Malzemeler;
7 adet hurma
Fıstık ezmesi şekersiz organik


Üstü için;
Meyve veya Kuru yemişler istediğinizi koyabilirsiniz.
Ben karışık yapmayı seviyorum.



Yapılışı;
Hurmaları yıkıyoruz. Bıçakla ortalarında kesip içinden çekirdeğini çıkartıyoruz.
Hurmaların içine 1 çay kaşığı fıstık ezmesi sürüyoruz.
Üzerine de sevdiğiniz meyvelerde yada kuruyemişlerden koyabilirsiniz tatlımız hazır :)
Denemenizi tavsiye ederim.
Herkese afiyet olsun.
Görüş ve önerilerinizi veya sormak istediğiniz bir şey varsa yorum kısmına yazarak sorabilirsiniz.



37 yorum:

  1. The dates look fantastic with their accessories!

    A great jobs.
    Thank you

    YanıtlaSil
  2. Atıştırmalık güzel olmuş. Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Sağlıklı olması açısından harika!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hem sağlıklı hem de çok lezzetli denemenizi tavsiye ederim. :)

      Sil
  4. Çok güzel ve harika bir tarif. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık farklı bakış açısı

    YanıtlaSil
  6. Fındıklı olanı alayım, tabii iftardan sonra.

    YanıtlaSil
  7. hurmalı tatlı mıııı ooo neler öğrencez senden dahaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok lezzetli ve düşük kalorili deep denemeni tavsiye ederim :)

      Sil
  8. merhaba takibe aldım bana da beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoş geldiniz bloğuma :) Tabi en kısa zamanda bloğunuza ziyarete geleceğim :)

      Sil
  9. çok pratik duruyor :) iftara yapıcaaamm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok pratik ve kolay ve çok lezzetli :) Deneyin çok beğeneceksiniz .

      Sil
  10. Elinize sağlık nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  11. Bloğunuzu takibe aldım. Hurmalı fıstık ezmeli tatlı ceviz, fındık ve badem çok hoş duruyor üstünde atıştırmalık güzel olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, güzel bir yazı olmuş, eski blogumu izliyordunuz, kaldırdım, yeni bloğuma davetlisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkür ederim :)
      Takibe aldım yeni bloğunuzu

      Sil
  13. tem iftariyelik tatlı
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. Ramazan da da çok güzel gider diye tahmin ediyorum :))

    YanıtlaSil
  15. Evet çok da güzel oluyor. Kaymaklı denemedim deneyeceğim .Öneriniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. Görüntüsü harika. Vegan tarifler yapan bir Youtube kanalında tahinle yapıldığını görmüştüm deneyebilirsiniz onu da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Tahinle denemedim .
      Öneriniz deneyeceğim teşekkürler :)

      Sil
  17. Hemen takibe aldım bloğunuzu. Bunu mutlaka deneyeceğim çok şık çok lezzetli görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz bloğuma :) Deneyin çok seveceksiniz hem de çok lezzetli oluyor :)

      Sil

Öne Çıkan

Üzümlü Cevizli Kek

Malzemler: 3 yumurta 4/3 su bardağı toz şeker 3 su bardağı un Yarım su bardağı süt Yarım su bardağı sıvı yağ 1 paket kabartma tozu 1 paket v...